21 November 2008

World Tag Team Championship 2008

I've been tagged by missmelancholy. Apa sebenarnya tag ni?serabut aku mentafsir makna tag ini kerana tiadalah aku mengerti dengan sepenuh jiwa raga makna tag yang serupa ini melainkan name tag,tag team wwe championship dan jam jenama tag hoyer(tiadalah aku peduli andai diketawakan akibat kebodohan aku mengeja perkataan tersebut-kerana apa yang aku dengar begitulah bentuk halwa bunyinya).Untuk tidak mencalar keindahan perasaan MissM dan menjaga kepentingan diplomasi antara pengamal blog serantau maka secara jujur dan penuh tawadhuk aku tunaikan permintaan beliau..


7 Fakta Tentang Saya:

  1. Hensem dan perkasa
  2. shopaholic
  3. read a lot
  4. music freak
  5. humor
  6. telah ditakdirkan menjadi seorang yang berjiwa memancing
  7. romantic seram

7 Perkara Menakutkan di Dunia:

  1. GOD
  2. taugeh
  3. lipas
  4. ketidakadilan sejagat
  5. korupsi
  6. serabut yang tak pernah lerai
  7. yang kaya makin kaya,yang miskin tambah miskin

7 Lagu Buat Masa Sekarang:

  1. Lagu Tiga Kupang-lagu rakyat
  2. My Way-Frank Sinatra
  3. Persembahan Dari Syurga-Ahmad Dhani
  4. Heartbreaker-Will.I.Am
  5. Element of Life-DJ Tiesto
  6. Kasidah Cinta-Dewa19
  7. Corazon Espinado-Santana & Mana

7 Perkara Selalu Sebut:

  1. whuttup..
  2. entahla belalangggg….
  3. kimak!
  4. mengerti dak??
  5. eh eh!
  6. innit
  7. cor!

7 Perkara Amat Bernilai:

  1. Family
  2. Buku
  3. knowledge yang dikurniakan Tuhan
  4. bakat yang dikurniakan Tuhan
  5. Friendsssssssss
  6. ADH 777,WMF 6953
  7. Ujian Penilaian Sekolah Rendah

7 Pertama Kali Dalam Hidup:

  1. 1984 – hadir ke dalam duniawi serabutii
  2. 1997 – naik kapal terbang
  3. 1998 – having a leg over
  4. 2001 – menduduki SPM
  5. 2003 – meraih cinta sejati..kononnya
  6. 2006 – konvo
  7. 2008 – mengenal erti kehidupan

7 Orang Bertuah Jawab Tag ni:

  1. Sniper-V
  2. Elle
  3. Osama bin Laden
  4. sesiapa yang mendapati dirinya rajin
  5. mahatma gandhi
  6. whoever read my blog
  7. semua di atas

sekian.

9 comments:

missmelancholy said...

ko tak ekhlas yer sudin??

eLLe said...

ada mcm ala ala malas boleh? ok ok.. i buat

Freddie said...

hari tu aku difitnah sebagai bakar,ni dah sudin plak..memang la bagi aku serabut..

missmelancholy said...

ala din...ilexx la weih.Ko ni tak silaturahim betul la..

Freddie said...

arakian disebutkan silaturrahim itu maknanya berbeza-beza mengikut keadaan,masa dan suhu.yang satunya silat pulut,yang keduanya tali silaturrahim,yang ketiganya tali rapia.adapun disebutkan juga yang keempat adalah telekom.

missmelancholy said...

apa yang aku maksudkan ialah tali pusat.Sungguh jauh panggang dari api sangkaan mu wahai jebat!

Freddie said...

sekali lagi aku difitnah sebagai jebat sedangkan sebelum ini fotnah untuk aku adalah bakar dan sudin...serabut..serabut..

missmelancholy said...

aku heran la...asal ko suka serabut ah?Bess sungguh ke nilai hakiki serabut tersebut?

Monalisa said...

taugeh is scary for you? he he. weird.

*peace*