18 October 2009

REVOLUSI MENTAL III

Dan semua itu untuk hal-hal yang baik. Jika orang2 yang dalam hati mereka tidak setuju dgn pemikiran revolusioner datang kpd kami sbg anggota pada saat itu juga, maka kami akan memandang ianya sbg sebuah persaudaraan dan bukan sebagai pergerakan muda yang diilhami oleh semangat perjuangan tinggi.

Bentuk semangat dan juang yang saya dan rakan2 berikan terhadap seluruh propaganda kami menjadi frontline dan menjamin kecenderungan radikal pergerakan kami, dan hasilnya adalah dgn sedikit pengecualian hanya beberapa org dgn pandangan radikal yang diangkat menjadi anggota.

Kerana kesan propaganda kami dalam waktu panjang mungkin akan membuatkan ribuan malah jutaan rakyat menjadi yakin dari dalam lubuk hati mereka bahawa ianya benar dan mereka mengharapkan kemenangan, walaupun mereka terlalu takut untuk melakukan pengorbanan demi pemikiran,doktrin dan mentality kami atau bahkan untuk menyertainya sekalipun.

Sebuah pergerakan yang melalui proses jangka masa percampuran radikalnya mengabdikan dirinya untuk tugas melindungi elemen-elemen terbaik dari sisi rasisnya, suatu hari nanti mesti menjadi pemimpin sorakan.

Para pengikut pergerakan harus selalu ingat akan hal berikut: bila mereka memiliki perasaan khuatir betapa besarnya pengorbanan yang menuntut, mereka tidak dapat dibenarkan dengan kemungkinan-kemungkinan akan keberhasilan perjuangan.

“sehingga ke titisan darah terakhir…”

ULTRAS MALAYA