02 September 2008

RAMADHAN

Ramadhan datang lagi..setahun aku tunggu(kononnya).Aku tunggu ramadhan tahun ni sebab tahun ni aku berazam nak puasa lebih banyak dari tahun-tahun yang sebelumnya..dah beberapa tahun puasa aku tak penah nak cukup sebulan..heheheehee.sebabnya aku pun pelik,setiap kali bulan puasa je mesti penyakit gastrik aku datang menyerang,bulan2 yang lain tak nak plak ada penyakit tu.hehehehe...

Aku bertekad bulan ni aku nak cukupkan puasa aku sebanyak 28 hari lagi kalau hari puasa aku selamat tanpa diganggu syaitan-syaitan yang berbaju kemeja,berseluar slack dan bertali leher kat opis aku ni.sebab apa 28? sebabnya semalam syaitan berbaju biru a.k.a pakcik bob berjaya dengan pujuk rayunya berbekalkan nasi putih dan ayam masak kicap supaya aku 'teman' dia makan tengahari.ha'ah memula teman je lepas tu jadi teman sepinggan.binawe kau bob!

2 comments:

nanarizqman said...

woi siotlah...time-time camni, ayam masak kicap pun sedapppp...huaaaaaaa

Freddie said...

apa lagi..hang la masak.kicap tu boleh la aku tolong beli..hehehe