28 April 2009

CintaKu Tertinggal Kat Bandung




"Oiiiii...apa kau buat kat bawah tu???Naik..naik..nak balik dah ni.."






"aku dah kata,bukan kat sini tempat yakjuj makjuj tu...kau tak percaya.."





"eh,bukit seberang sana tu kalau kita lalu boleh tembus bukit bintang tak?"



"agak2 kau kalau kita cuba berenang kat bawah tu,dpt title Datuk tak bila balik nnt?"






"aku heran betul la,kenapa kereta kat depan tu nampak kecik haa?"





"koyak,koyak..janji hensem.."




"arni,bulan depan aku bawak org kampung aku meminang kau yer.."



"eh,kenapa kereta depan tu nampak..."

"diam!diam!..aku lempang kang!"



3 comments:

SangKunang said...

wow....
bang apit dan bang jepon berbulan madu di bandung

dal.ya.nun.ya said...

hoh.dgn jpon rupanya loe ke sana.
apakata loe beri gwe maqlumat mengenai full ongkos untuk ke sana.gwe juga mau jd wisatawan spt loe lorh.

Ahmad Belia said...

bro,
lu jangan tingal anak lak kat sana...