26 October 2008

The Return Of Problematique

chui...da lama tak update blog.berapa minggu ntah..banyak benda nak buat sampai tak sempat nak update.cool,banyak benda yang terjadi selama aku tak sempat menyempat nak update ni.Tak ketinggalan jugak masalah2 jiwa,mental dan fizikal yang rajin mengunjungi aku seperti selalu menemani hari2 aku jni.Bagus jugak ada problem2 camni,at least kita belajar sendiri mcmn nak solve n kita kenal diri sendiri.

Dua tiga minggu ni aku betul2 sibuk.sibuk dengan aktiviti memancing aku,dengan pertubuhan pengganas bolasepak tempatan aku dengan kerja yang sampai kiamat tak siap dan dengan segala mak nenek benda yang aku rasa buat masa ni 70% selesai.

Last week aku fly to Sarawak,di samping menunaikan tanggungjawab sebagai seorang lelaki yang soleh aku juga sempat bertemu wakil dari http://www.harimaumalaya.com/ yang berpengkalan di Sarawak.Banyak membincangkan tentang senario bolasepak masa kini dimana laporan beritanya akan dikemukakan pada post yang berikut.

Dan seperti biasa aktiviti aku kalau dah teramat la tertekan,akan pergi memancing bersama-sama dengan pemburu makhluk air tawar dan air masin di Malaysia Raya ni.

Akhir kalam,satu post istimewa daripada pengganas bolasepak tempatan,ULTRAS MALAYA.
till we met again..cherrio.

4 comments:

Sniper-V said...

Huhuhu...erm,belom cukup soleh laki tu bang. Kene balik umah slalu tgk ank bini.Kesian tau..sorg2 je melalui ranjau khdupan kt Sarawak nih.
**Problematique- Adalah ujian Matematik scara mengejut y cikgu bg time sekolah dulu...klo gagal,kte tau kite tak cukup blajar teknik2 n kurg mahir gune rumus y cikgu da ajar...Klu bjaya,kite bleh melangkah satu step lg ke depan...bak kata sis Elle**

SangKunang said...

idup ULtraS !
moga2 kita berjaya buat reformasi penyokong bolasepak malaysia.

dengan kepakaran dan pengalaman yg ko ade, insyaAllah kita akan capai walaupon memakan masa.

ceh, skema ayat aku

AzRiQ [AiMaN] AzMaN said...

aiman nih,pit...fredie?wow!hehe..mehle lepak pelite bangsar lagi

nanarizqman said...

ooo.. balik sarawak menunaikan tgjawbbbb... ish ish ish